Data publikacji:  2015-03-10  Kategoria:  marzec 2015

Sieci prowadzone w ramach projektów powiatowych mogą kontynuować działalność po zakończeniu projektu.

Jeżeli koordynator Państwa sieci, kończy współpracę z powiatem nie musi oznaczać to końca funkcjonowania sieci na platformie doskonaleniewsieci.pl. Wystarczy, że uczestnicy sieci wybiorą nowego koordynatora (na przykład spośród użytkowników sieci). Całość przebiega w trzech krokach. Kontynuacja zadania wynika z potrzeb uczestników i nie będzie finansowania z ze środków UE oraz ORE.

Jak zastąpić odchodzącego koordynatora sieci?
  1. Uczestnicy sieci wybierają spośród siebie nowego koordynatora
  2. Nowy koordynator przesyła na adres wsparcie-techniczne@ore.edu.pl plik skanu wypełnionego formularza – załącznik poniżej.
  3. Administracja platformy przekazuje stosowne uprawnienia do prowadzenia sieci wskazanej osobie.

 

Załączniki:
wniosek (0,1MB) pobierz